Oskarshamn

Konfirmationen igår gick bra. Julia hade en helt underbar brun klänning som passade hennes färger perfekt.
Tyvärr var vi lite för trötta på morgonen så vi kom inte iväg i tid för kyrkan utan åkte direkt till deras hus efter konfirmationen.
Julia verkade som tur var glad åt halsbandet som jag hade köpt. Det kan ha varit hennes artiga och trevliga och väluppfostrade jag i och för sig men hon verkade ärligt glad så jag kände mig ändå nöjd med valet.
Hos Lasse och Harriet fick vi kall buffe med massor av frukter. Mina barn älskar sånt så för en gångs skull tog dom fulla tallrikar och åt upp allt.
En stund efter maten blev det cheesecake med krossad daim i. Supergott!! Hade det inte varit för att man inte kan ta om hur många gånger som helst på finare kalas så hade jag nog länsat formen. Men med den fina uppfostran som jag har så behärskade jag mina impulser och tog endast 2 normalstora bitar.
Efter allt kalasande när vi skulle åka hem blev vi övertalade av Fabian och Emil att ta kvällsmat på mcDonalds i Oskarshamn innan vi åkte hem. Det visade sig vara bra eftersom båda killarna sov i bilen när vi kom hem så då kunde vi bara bära in dom i sängarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0