Telefonsamtal

Jag fick ett samtal nyss till macken.
:- Hej det är Tommy här.
Jag:- Jaha hej.
Tommy:- Ja det är så att jag kör för Dhl och jag tänkte fråga. Ni ligger där när man kör in till Gunnebo va?
Jag:- Ja just det.
Tommy:- Jag har mackor som jag ska köra till er. Men jag tänkte på det att det tar ju sådär en 45 minuter tills jag kommer.
Jag:- Visst det är lugnt.
Tommy:- Jag tänkte jag skulle fika nu. Tror du det går bra om jag köper en sån där macka av dig och betalar den sen när jag kommer?
Jag:- Ehh? Ja visst det går bra.
Tommy:- Då köper jag en ostochskinkbaguette då. Vad kostar den?
Jag:- Den kostar 35 kronor.
Tommy:- Då tar jag det. Jag betalar sen då. Hejdå.
Jag:- Javisst. Hejdå?!?
Clever kille det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0