Lunchrast

Helst av allt skulle jag vilja ha en tupplur på lunchen men det är ingen bra idé. Det kan va svårt att komma igång sen igen.
Den sista tiden har jag varit ofattbart trött. Jag vet inte om det beror på att jag har för svag dos på medicinen mot sköldkörteln eller om det är sviter efter macken eller bara vintertrötthet.
Vissa dagar känner jag mig helt avtrubbad både psykiskt och fysiskt.
Imorgon ska jag iväg på nån spavistelse eller nåt liknande på nya hotellet vid Gränsö med cheferna och arbetsledarna för att diskutera framtiden och hur vi kan förbättra företaget.
Jag har massor att säga och många bra förslag till förbättringar men jag är rädd för att ingen av dom kommer vilja lyssna på mig eftersom mina förbättringar inte är bara i vinstsyfte utan mest för att personalen ska få en bättre arbetsplats.
Jag får hoppas att jag blir lyssnad på så jag inte kommer hem frustrerad.
Vi ska träffas där vid 12 imorgon och kommer förhoppningsvis hem till lunch på fredan. Det blir till att umgås väldigt intensivt med ledningen. Kan va intressant. Vem vet.
Jag tycker om att tänka och diskutera så jag tror ändå att det kommer bli bra i det stora hela.
Dessutom är det väl den enda gången jag får chans att övernatta på ett så nybyggt hotell.
Nu är snart lunchen slut så jag har ett par timmars jobb kvar för den här veckan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du fick eget rum ;)

Vi får luncha varje dag så du inte somnar ;)

2010-01-14 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0