Onsdag

Strategimötet gick rätt så bra. Jag var otroligt trött efteråt. Det tog mycket längre tid än dom hade räknat med.
Första dagen var vi inte klara förrän vid ett på natten (dom hade räknat med senast tio) och andra dagen fick vi åka hem vid halv fyra (tolv var beräknad tid den dagen). Ändå är vi inte klara i alla fall. Vi ska fortsätta vid ett senare tillfälle.
Det serverades mycket "lyxmat" för dom som gillar det. Hela tiden skulle det va trerätters med avancerad mat och gärna fisk och blodigt kött. Ingen mat för mig men jag åt så gott jag kunde.
Jag delade rum med Ann-sofie men det var inte lång stund vi fick tillbringa på rummet så vi kunde lika gärna struntat i rummet och lagt ner huvet på konferensbordet och sova istället.
Mötet var för övrigt väldigt givande och riktigt intressant. När vi fick åka hem var huvet fullproppat med information och idéer. Synd bara att vi får vänta så länge till nästa gång för jag hinner nog glömma bort alla superbra idéer jag har.
Vi får se hur det blir sen i slutändan.
Den här veckan har jag fått vara på mitt favvoställe. Dupont. Jag vet inte varför jag gillar det så mycket men jag känner mig avslappnad och trygg där. Det är väl för att det är det närmaste eget objekt jag haft. Jobbar man på det viset som jag gör och alltid får hoppa in för andra så får man aldrig en relation till kunden men dupont hade jag i en månad så där hann jag bli hemmastadd.
Lotta har varit hemma med sjuka barn men imorgon kommer hon igen så då är det slut med det roliga.
Jag sa till henne att hon gärna fick va hemma veckan ut men hon nappade tydligen inte på det.
Nu ska jag fixa till nåt att äta. Nåt mellanting mellan middag och kvällsmat. Jag har inte varit hungrig och inte haft tid innan så nu får jag ta tag i det. Hade det bara varit för mig själv kunde jag ha tagit en macka eller nåt men när man har fem grabbar/män i olika åldrar så förslår det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0