Camp rock 2

Mina småkillar och jag kollar på Camp Rock och äter ostbågar.
Jag har ett litet problem sen några månader tillbaka.
Man kan ju hyra 3 filmer i en vecka och det var precis vad vi gjorde för ett antal veckor sen. När jag sen skulle lämna tillbaka dom så var jag bara tvungen att kolla om det kommit in några nya och fastnade naturligtvis för 3 nya och så har jag hållit på sen dess.
För ett par veckor sen bad jag Fabian lämna in filmerna medan jag väntade i bilen för att inte bli frestad till 3 nya igen. Dan efter blev han sjuk med blodförgiftning och det var jättesynd om honom och det enda han ville göra var att kolla på film så plötsligt stod jag med 3 nya igen.
Imorgon ska vi lämna in den här veckans ranson och då har jag tänkt att om jag lämnar dom i brevlådan när jag åker och jobbar imorgon bitti så har dom inte öppet så då kan jag inte bli frestad till nya den här gången.
Får se hur länge jag kan hålla mig därifrån den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0