Emil är kul :)

Nicholas har plötsligt blivit väldigt mogen och ansvarsfull sen han blev stor och började gymnasiet.
Han tjatar konstant på sina syskon så fort dom ställer disken på fel ställe eller inte plockar in efter sig och sånt.
Idag när han kom hem satt Emil i mitt knä och tittade på tv. Det första Nicko gjorde när han kom ut i köket var att skrika med arg röst att den som ätit rostat skulle med en gång komma och plocka in efter sig.
Jag sa till Nicko att sluta skälla.
När han kommer in i vardagsrummet får han se att det ligger ett bananskal på bordet och då blir det nästa utbrott. "Den som är skyldig till bananskalet ska omgående kasta det efter sig", och sen går han härifrån med arga steg.
När han gått ut från vardagsrummet viskar Emil i mitt öra:- Jag tycker inte om Nicko när han ska bli kock. Han var snällare innan!

Nickos framtida yrke får väl bli "den arga kocken" :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha så söt Emil är!

2010-10-30 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0