Golvvård fick avsluta den här veckan

Den här veckan har det blivit en del övertid och mycket stress på jobbet men det är kul att vi har mycket jobb för det ökar ju mina chanser att få jobb.
Vid 2 idag åkte vi till mitt favoritobjekt och gjorde golvvård. Nicko gjorde sin premiär på golvvård idag med och det gick faktiskt bra. Han är duktig min son. Jag kom på mig själv med att ställa ganska höga krav på honom emellanåt men som förälder gör man nog gärna det. Det är inte helt lätt för en 16åring som knappt har städat innan att bli inslängd på en golvvård där alla vet sina platser och vet vad som är nästa "steg" och var man behövs som bäst. Det är inte lätt då att ta egna initiativ men han gjorde så gott han kunde. Om 2 veckor ska vi på nästa golvvård och då kanske han är mer självsäker.
Lite sorgligt kändes det när jag kom på att det var Annsofies sista golvvård med oss på länge. Om en och en halvvecka opereras hon för cancer i njurarna och jag är ärligt talat orolig för henne. Jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra för henne. Hon behövs för sin familj och för att ge oss andra en dos solsken varje dag. Hon är en viktig person för många. Jag håller alla tummar jag kan hitta för henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0