Maffigt

Eftersom min svåger är en av sångarna i Hoffmaestro så brukar jag kolla på lite youtubeklipp på dom ibland och idag blev jag påmind om dom när Karin hade nämnt dom på sin blogg så jag gick in för att se om nåt nytt hade kommit in.
Ett av klippen var från deras konsert på Gröna lund som det blev massa skriverier om eftersom det var tusentals fans som inte kom in när grönan sålde fler biljetter än vad dom fick släppa in folk. Otroligt klantigt kan man tycka och dom som blev kvar utanför blev galna och försökte klättra över stängseln.
Klippet jag hittade var grönan själva som lagt ut och på slutet ser man varför dom vunnit pris som Sveriges bästa liveband flera gånger.
Dom fick hela detta hav av fans framför scenen att dansa. Det är en bedrift kan jag lova.
Kolla in klippet. Den sista halvminuten visar dom kameran uppifrån och det är då man ser publiken.
Hoffmaestro har ni här. 

Kommentarer
Postat av: MOSTER



Så häftigt !!!

Har du varit på nån konsert med dom 1??

2010-10-16 @ 22:43:18
Postat av: jessica

Nej vi har inte haft möjlighet till det än tyvärr men vi har pratat om det så jag hoppas det dyker upp nåt lämpligt i närheten av Västervik. Dom gör ju 100 konserter om året så nån borde ju passa:).

2010-10-16 @ 23:05:20
Postat av: MOSTER

Kan väl försöka få hit dom till Hultsfred nån gång, kanske !!! Kram

2010-10-17 @ 23:54:16
Postat av: Anonym

dem uppträdde på fotbollsgalan i malmö nyligen

http://www.youtube.com/watch?v=djVvN-5uWHk

helt otroliga är dem bästa live bandet! =)

2010-12-25 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0