Jag vill till Göteborg

Jag har tittat efter biljetter till Robert Gustavssons 25årsjubileum ett tag och nu har jag sett ett par jag vill ha men var gör man av alla barn?
Choffe borde rimligtvis klara sig själv och Nicko klarar sig ju skapligt men risken för fester kan vara överhängande i den åldern om man lämnar honom ensam hemma och då vet jag inte hur mitt hem kommer se ut så han behöver nån slags tillsyn i alla fall. Dom små behöver definitivt barnvakt och det är där det största problemet ligger.
Var gör man av en 10åring och en 9åring en hel helg?
Jag har planerat in att om vi kommer iväg ska vi åka på lördan och gå på teatern ochsen på söndag morgon blir det tidigt iväg för att handla i Ullared.
Jag vill! Jag måste lösa mitt barnproblem på nåt vis. Choffe kanske kan tänka sig att passa sina syskon en hel helg? Annars får jag ta med dom så får nicko passa dom på hotellet i 2 timmar medans vi är på teater. Jag tror inte det vore så populärt om jag ska va ärlig. Ingen av mina barn är så förtjust i att åka till Ullared och dessutom blir det bra mycket dyrare med ett till hotellrum och 3 till som ska äta ute så då har jag nog inte råd.
Jag får fjäska för min äldsta son när dom kommer hem från crossen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0