Thriller live

Om tre veckor blir det musikal med Michael Jackssonmusik. Jag älskar hans musik så det är verkligen nåt jag ser fram mot. 
Ronnie jag och smågrabbarna åker ner till pappa i malmö och medan Ronnie och  jag går på musikalen får pojkarna stanna hemma hos sin morfar.
På hemvägen blir det omvägen runt Ullared. Fabian äger knappt en enda kalsong eller strumpor så minst halva kundvagnen kommer vara Fabiankläder.
Choffe får vuxenansvaret att se till att Nicko sköter att komma till skolan och till jobbet medan vi är borta eftersom vi åker på en torsdag. Antagligen får dom nog ta hand om varann. Den av dom som är bäst på att laga mat är väl Nicko så han får vuxenansvaret att se till att dom får i sig mat enligt kostcirkeln. Antagligen blir det en del brunsås och makaroner när Nicko står för maten men det är inte så illa det heller. Choffes matkunskaper sträcker sig till baconsås så det är tur att vi inte ska vara borta för länge för då hade dom väl fått skjörbjugg efter all pasta.
Vi hade även planerat in att försöka gå på en av Kaliffas konserter med hans band i vår men det har jag inte köpt biljetter till än. Det innebär lite mer planering eftersom då kan inte småkillarna följa med och dom flesta av spelningarna som är i närheten är på torsdagar och då är det svårt med barnvakt. Lite synd eftersom både Ronnie och jag älskar deras musik och det skuller vara kul att se Kaliffa live på scen.



Bilden är från när Kaliffa och hans familj var här vid nyår.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas allt är bra med er, saknar er!

2011-02-21 @ 09:24:03
URL: http://moreaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0