Banken igen

För ett halvår sen när jag var på banken så lurade dom på mig ett kreditkort som skulle va gratis i ett år. JAg vill inte ha nåra kreditkort och jag har aldrig använt det så idag när jag var på banken tänkte jag att jag säger upp det nu medan jag kommer ihåg det.
 Nu kan man ju tydligen inte bara lämna in kortet och säga till att jag inte vill ha det. Man måste skriva på sitt namn, adress, telefonnummer personnummer ja allt utom skostorlek tror jag det var. Det var ju inte bara ett papper heller. När jag trodde jag var klar slängde han fram ett papper till :- Jag måste skriva av vilken anledning också säger han då.
 Varför måste jag uppge en anledning och skriva under på den för att jag vill avsluta ett kort?
Gör dom det krångligt för att man inte ska orka eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0