Det känns inte som nyårsafton

Vi har för första gången sen urminnes tider inget bestämt ikväll ( förra året bestämde vi med Jessica men dom blev sjuka på nyårsafton så vi blev ensamma då med).
På sätt och vis känns det skönt för jag har varit väldigt trött på sista tiden. Samtidigt känns det tragiskt med. När man träffat alla förväntansfulla kunder idag som är uppklädda och ska på fest så blir man ju lite sugen.
Jag frågade Ronnie häromdan om vi inte skulle fråga nån om idag men han sa att han bara ville va hemma och ta det lugnt.
Vi håller på att laga lite god mat och sen kanske Kim o Linda kommer och äter efterrätt.
Tyvärr kan jag inte få in den där nyårskänslan i år.
Jag antar att det är 2008 imorgon när jag vaknar i alla fall.
Vi får väl gå in till grannen och bjuda in dom till efterrätten med för dom sitter också själva.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas ni fick en bra nyårsafton,fast ni inte hade några planer... För nu är det ju 2008!!

2008-01-01 @ 11:06:44
Postat av: Den nyktre killen från malmö

God fortsättning!

2008-01-01 @ 12:39:08
Postat av: retsugen malmø killens sambos bror

fin blogg. godt nytår.

2008-01-01 @ 14:05:18
URL: http://fyrabarnsmor.blogg.se
Postat av: jessica

HEJ LASSE (Knud). Jättekul att du fått min blogg. Hoppas du har det bra! Ha det bra! Gott nytt år!!
Gott nytt på er andra med!!!

2008-01-01 @ 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0