Jag hade en väldigt tråkig kille här förut

 Det var en kille här inne med sin tjej (antar jag). Han kom fram till kassan och frågade om jag hade LDsnus.
 : Nej tyvärr sa jag. 
 ;De har ettan sa tjejen väldigt försiktigt och tyst.
Då bara spände han ögonen i henne och sa : Jag bestämmer själv vilket snus jag ska ha.
 
: Jag går ut och väntar. sa hon blixtsnabbt och gick ut.

Jag kan inte fatta vad en tjej ser hos en sån kille över huvudtaget. Jag fick bita mig i läppen sen för att inte va otrevlig mot honom.

Kommentarer
Postat av: De förläste killen från malmö

http://sv.wikipedia.org/wiki/Letal_dos

LD eller letal dos betyder dödlig dos och används vid beskrivning av ett giftigt ämne.

Passande snus trots allt?

2007-12-14 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0