Jag råkade nämna förut att man kan se repriser på Babben och så på datan

För mig duger det gott med min lilla dataskärm men inte för min man.
Han fick helt plötsligt en ny jättebra ide. Han tog fram stora borren och gjorde ett hål i min vardagsrumsvägg!
Sen drog han tjocka fula kablar (visserligen under min bokhylla men ändå) genom väggen och till tvn.
Han är så fiffig min man.
Man kunde ju ha haft en kabel som man kunde dragit fram dom få gångerna vi ville se nåt på datan och sen lagt bort den. Det hade ju varit för enkelt för Ronnie Appelqvist.
Nån gång kanske jag lär mig att tänka först och prata sen. Min man säger att det finns faktiskt spackel.

Kommentarer
Postat av: nicko

Hej hej Hej hej'

2008-03-14 @ 09:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0