Julbesök

Jag har frågat pappa massor av gånger sen i somras om han inte vill komma till oss vid jul men inte då. Envis som en gammal åsna så vägrade han att göra sin enda dotter den äran att besöka oss utan han skulle va hemma.
Idag pratade jag med honom och sa att Ronnie var jätteledsen för att han inte skulle komma. Vad gör då min pappa jo han ändrar om sina planer för sin svärsons skull och bestämmer sig för att han och Birthe ska komma trots allt.
Då undrar jag ju genast varför står Ronnie så högt i kurs och inte jag?
De är båda två hjärtligt välkomna ändå även om jag står i skuggan av min man.


Kommentarer
Postat av: Den konstige snubben från malmö

Eller så var han i princip övertygad redan och Ronnie var den sista droppen?

2007-12-08 @ 09:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0