Koffes tjejkompis ringde honom imorse

Hon ville se film med honom. Kul sa jag vad ska ni se då?
 Koffe:-Vet inte det var nån film på fyran vid halv fyra eller nåt
Jag kollade i tvtidningen och såg att det var pearl Harbor
Jag :- Den är ju bra. Dom slåss om en tjej och så.
Koffe :- Allvarligt! Jag frågade ju henne om det var sånt där romantiskt tjafs men det var det ju inte sa hon
Jag :- Synd för dig då för jo det är romantiskt tjafs. hahaha
Koffe ska kolla romantiskt tjafs idag! Det är nyttigt för honom så kanske han kan lära sig hur en kille ska va mot en tjej. Killar är jämt så burdusa och går på som ångvältar. Mina söner ska lära sig känslor och hyfs. Lite romantik och hur man uppvaktar en tjej. Vad tror ni oddsen för det är?

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja och vem ska lära dom det? i eran familj är nog pappa Ronnie den mest romantiska...

2007-12-26 @ 11:57:12
Postat av: jessica

Ok så du påstår att jag inte är romantisk :). visst Ronnie leder väl kanske lite där då

2007-12-26 @ 22:17:14
Postat av: Din älsta son!

VA FAN SNACKAR DU OM FÖR SKIT? Passa dig...

2008-01-03 @ 01:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0