Min oskuld

Det här är mitt första blogginlägg i världshistorien.
Jag är en heltidsarbetande fyrbarnsmor med barn i åldrarna 6-16 år med egen firma. Tro mig det livspuzzlet går inte ihop.
Två av mina barn (de i mitten) har diabetes o 13åringen har dessutom adhd. Den minsta har grå starr med operationer som följd.
 Suck. När jag ser mitt liv så här skrivet på ett par rader så känns det som att jag har lite att blogga om i alla fall.
Jag hoppas kanske på med en blogg att få skriva av mig om allt som händer o sker hela tiden i mitt liv för det blir en del.
Både på gott och ont kan jag väl säga. Mina barn är underbara och min man älskar mig men det är mycket i ens liv som man inte styr över.
   Jag kommer snart att återkomma.

                             Tack och hej för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0