Nicko har ingen koll!

Klockan 7.30 :
 Nicko:- Jag behöver pengar till fika.
 Jag:- Till vad?
 Nicko:- Vi ska på utflykt till breviksalpen idag.
 Jag:- Och det säger du nu! Vad är det för fika vi snackar om? Får ni lunch på skolan eller vad?
 Nicko:- Nej det tror jag inte.
 Jag:- Vadå tror inte! Ska ni ha lunch med er? Kunde du inte kläckt ur dig det lite tidigare. Jag har ju inga pengar på mig och vad hade du tänkt att ta med dig?
 Nicko:- Inte vet jag. Nån bulle eller nåt.
 Jag:- Till lunch! Har du nån lapp nånstans eller?
 Nicko:- Nej. Jag vet inte.
 Koffe satt mitt emot mig och skakade på huvet och småskrattade hela tiden. När Nicko gått ut ur köket sa han:- Fattar du vad skönt det är att gå ut på sitt rum och stänga om sig. Jag hörde inte ens brandvarnaren igår när Emil satte eld på micron.
 När Nicko började sjunga högt på toaletten och Fabian och Emil slogs om chokladjulkalendrarna så flinade Koffe och gick ut på sitt rum och stängde dörren.
 Jag tror vi ska fundera på om Koffe och vi ska byta rum.

Kommentarer
Postat av: Den roade snubben från malmö

"Fattar du vad skönt det är att gå ut på sitt rum och stänga om sig. Jag hörde inte ens brandvarnaren igår när Emil satte eld på micron."

Hihi! STOR komik! :) Julefrid hos Appelqvists!

2007-12-17 @ 14:55:28
Postat av: jessica

Det här är vardag. Vänta du tills det blir jul.

2007-12-17 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0