Nicko skulle köpa julklappar till sina bröder idag

Han hade bara 100kr så efter övervägande fick han ta 400kr från sitt sparkonto. Då hade han 500 att handla för vilket vi tyckte skulle va gott och väl. Skulle till och med ha räckt till en liten present till mor och far tycker jag allt.
När vi var på  Lindex kom Nicko dit.
Nicko :- Jag behöver mer pengar.
Ronnie:- Varför? Hade du inte 500?
Nicko:- Jo men jag har köpt upp dom till Koffe.
Ronnie:- På ett paket! Vad har du då köpt?
Nicko :- En skjorta.
Ronnie:- För 500!?!?
Nicko :- Nää 499.
Har Nicko nån koll överhuvudtaget??
Han fick lämna tillbaka skjortan. Det kändes hårt  jag förstår ju att han menade så väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0