Otrevliga kompismammor

 Ok jag menar inte att man måste va jättesprudlande men när barnens kompisars föräldrar kommer in och ska hämta kan man inte åtminstone säga hej?
Fabian var med en klassskompis hem efter skolan idag och jag åkte dit och hämtade förut. Kompisens pappa var jättetrevlig och ville jag skulle komma in. Han pratade på och jag tänkte att mamman var kanske inte hemma men efter tio minuter fick jag syn på henne vid ett bord i rummet bredvid typ 3 meter ifrån mig men tror ni hon sa hej? Hon varken prata i telefon eller nåt annat superviktigt som kunde ursäkta beteendet. När vi gick sa pappan hejdå jättetrevligt och ärtigt men från mamman hörde jag inget. För att va rättvis får jag väl säga att jag hörde henne muttra nåt till sin man och tillrättavisa honom om nåt vi pratade om så hon kan prata tror jag.
 Hon hade nog bara en dålig dag eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0