Ungar är bortskämda

Hade en liten unge på macken på cirka tre år.
Pojken:- Jag vill ha en leksak!!
Pappan:- Du har ju fått massa julklappar
Pojken:- DET RÄCKER INTE!!
Pappan:- Men hela bilen är ju full sen har vi ju julklapparna hemma med som vi glömde ta med
Pojken:- DET RÄCKER ÄNDÅ INTE!!!! JAG VILL HAAA!!!!
Pappan gick bort till drickakylen medan pojken fortsatte tjata. Pappan stängde av öronen och vägrade svara. När han stod vid kassan sa pojken :- DU LYSSNAR JU INTE!!!!!!
Pappan viskade så bara jag hörde :- Tro mig det gör jag. (han lät uppgiven).
Sen stampade pojken i golvet och drog ner underläppen och mamman kom.
Mamman:- Men lilla gubben vad är det? Vad var det nu som blev fel?
Han var för guds skull tre år. Tänk er honom om tio år.

Kommentarer
Postat av: Simone

Fy vad drygt! Nog för att jag själv inte har barn, men
med flertalet småsyskon vet jag att man måste se till att sätta gränser. Det går inte att dadda runt med en unge, dem behöver regler.

Väldigt trevlig blogg du skriver för övrigt! Här kommer jag att kika in fler gånger.

2008-01-07 @ 23:43:39
URL: http://ynk89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0