Varför stressar jag jämt

 Jag har varit en fruktansvärd mamma idag. Jag har jäktat och skrikit åt mina barn på morgonen. När vi kom till skolan bad jag dom om ursäkt och Fabian sa som den diplomat han är att det gör inget. Det gör det visst sa jag för man får inte låta sin stress gå ut över barnen.
 Jag har massor i mitt huvud som jag borde hinna med nu innan jul. Mitt livschema tillåter tyvärr inte ens hälften.  Hela den här veckan utom idag jobbar jag kväll och då skulle jag helt plötsligt va på bowling. jag hade ju lovat mina barn pepparkaksbak och lussebullar idag. Matlagning kan jag bara glömma den här veckan och köttbullar till jul får väl bli färdiglagade för min första lediga dag är inte förrän nästa lördag (lite självförvållat i och för sig). Nu känner jag att jag gnäller lite men ibland behöver man det med.
 Jag får ta igen tiden med barnen sen i januari så det ordnar sig nog.  Jag har bara en dålig dag idag.
 Ha en bra dag och stressa inte det hjälper inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0