Jag fick besök av kusinen igår

Min kusin Ronny var på visit.
Ronnie ska serva hans bil idag så han var hemma hos oss igår kväll och lämnade den och passade samtidigt på att förära sin kusin med fikabesök.
Det är inte ofta jag träffar honom så det var väldigt trevligt.
Jag passade på att skicka med paketet som jag skulle ge till min farmor men det dåliga samvetet för att jag inte träffat henne kunde jag inte bli av med i alla fall.
Jag är ett dåligt barnbarn men tyvärr kan jag kanske ursäkta mig med att jag är lite smått upptagen.
Jag ska skärpa mig.
När Ronny kommer till stan har han två systrar och föräldrar att besöka så kusiner ligger inte främst på besökslistan och det kan jag förstå.

Idag är killarna hemma från fritis.
Båda två är genomförkylda och snoriga och hostiga och Emil kändes till och med lite febervarm ett tag i helgen.
Det kan va skönt för dom att få ta det lite lugnt idag istället. I och för sig tror jag inte det var mycket barn på fritis heller för alla är väl lediga men där måste dom ändå gå ut och leka och det känner man ju inte för direkt när man är frusen och hängig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0