Jag har lyssnat klart på Edward Finnigans upprättelse

I början av boken tyckte jag den var svår och lite tråkig. Jag lyssnade mest för att jag ville få den gjord så jag kom till nästa bok på mp3n.
När jag kom till halva boken började jag bli fast i den.
Jag vet sen innan att Roslund och Hellströms böcker brukar vara intressanta och oförutsägbara så jag ville ge den en chans.
Jag känner mig helt stum nu.
Den slutade inte alls som jag hade trott.
Nu kommer det ta ett tag innan jag kan gå vidare till nästa bok.
Den här måste smältas först.
Det värsta är att nästa på bok jag har på mp3n är en bok av samma författare.
Sen jag köpte den här mp3n och laddade in böcker på den så tycker min familj att jag blivit osocial.
Fördelen med den är att allt tråkigt blir mindre tråkigt när man har en intressant bok i öronen.
Att hänga tvätt och diska och till och med dammsuga får en helt annan dimension helt plötsligt. Jag blir mer aktiv och arbetsglad även på jobbet.
Så fort en kund närmar sig ingången trycker jag snabbt på paus och sliter ur hörlurarna ur öronen.
I februari sen när jag har tio minuter mellan kunderna kommer jag att sluka cdböcker.
Det kommer inte att finnas tillräckligt många att för mig till slut. Jag kommer att vara tvungen att ge mig in på dom med främmande språk till slut när abstinensen blir för svår.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har ju hört att frun kan tyska... kanske nått att ge sej på...;) Får kanske investera i en mp3 jag me...

2008-12-05 @ 07:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0