Idag var jag slut

Jag la mig nio igår och vaknade halv tio idag. Hade jag inte ställt klockan kunde jag sovit mer.
Igår kväll var jag och Ann-Kari på bio. Vi såg Förtrollad. Den passade kanske mest till barn men eftersom jag var trött så var det lagom underhållande så igår var den perfekt.
Barnen har badat idag på morronen och parfymerat sig och haft vax i håret. Det är ju bra att dom är måna om sitt utseende men det tar tid. Ska bli spännande att se hur länge det håller i sig. Emil sa att han var tvungen att lukta gott för han skulle träffa Felicia idag och hon kanske vill ge honom en puss om han luktar gott.
Nu ska jag ta tag i mitt jobb.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0