Jag är ändå glad att jag fick jobba idag

Tänk om jag hade missat en sån här fin, rolig och social dag på macken.
Varmt väder, försäljare, trevliga kunder, och beställningar. Hur kunde jag ens fundera på att byta det mot en dag i soffan uppkrupen med en bok under en filt i soffan. Hur tänker jag ibland?
Jag som haft min favoritförsäljare dennis här idag. Han har faktiskt lärt sig att nästan ta ett nej. Det kan bero på att Ann-Kari blev förbannad vid ett tidigare tillfälle när han försökte pressa på mig en vara som jag inte ville ha. Hon formligen skrek till honom:- FATTAR DU INTE ATT HON INTE VILL HA?!
Sen såg vi inte skymten av honom på ett år tills vi träffade honom på en mässa. Nu när han dyker upp så tar han ett nej åtminstone när jag sagt det tre fyra gånger. Det artar sig!!
Tur att Emil är frisk.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Var jag verkligen så hård??? haha

2008-01-30 @ 14:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0