Jag bestämde mig tidigare idag för att göra nåt åt min vikt

Nu har jag ägnat en timme åt att se ett program med Viktoria Beckham.
Jag vet inte om det är så viktigt längre. Visst jag behöver fortfarande göra nåt åt min vikt, men jag vill aldrig bli som kändisarna.
Det står om bantning i varenda tidning och alla hemska program som du är vad du äter och sånt skit.
Jag tror det är därför dom tjocka blir tjockare och dom smala smalare.
Antingen blir man påverkad av propagrandan och bantar massor eller annars klarar man inte pressen på idealet utan frossar.
Du är vad du äter kan jag inte ens titta på. Jag blir galen av såna program. Deltagarna matas med alger och dom pressar ner deras självfortroende i golvet. Dessutom ska dom bajsa i en burk och sen ska dom undersöka avföringen med masker för näsan!!!! Vem söker till det skitprogrammet.
Jag ska i alla fall hitta min motivation och ta tag i mitt ätande snarast. Jag säger till när jag hittat den.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Tala om för mig så ska jag försöka hänga på =)

2008-01-02 @ 21:10:25
Postat av: Sandra

Hej! Vad tycker du om att bära äkta päls? Tacksam för ditt svar :) Kramar

2008-01-02 @ 21:10:29
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är övertygad om att den bästa vägen till en sund och frisk kropp är att äta en varierad allsidig kost, alla dessa underliga dieter tror jag inte på för fem öre. Hoppas du hittar motivationen till att gå mot en sund kropp som mår bra och inte en hetsbantande Victoria Beckham!

2008-01-02 @ 21:16:12
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: jessica

till Sandra: Jag skulle personligen aldrig bära päls ens om jag fick betalt. Tycker inte det är snyggt och dessutom så dödas dom djuren enbart för att göras om till kläder. Alla får ju göra som dom vill men det är min åsikt.
till Sara: Jag tror oxå att det enda sättet att må bra är att äta med måtta och röra sig men det är svårt att behärska sig ibland. Godis är ju SÅ gott.

2008-01-02 @ 21:21:20
Postat av: Lasse

Min læge siger at min vægt er OK, jeg er bare en halv meter for kort.

2008-01-03 @ 00:33:01
Postat av: jessica

Jag är nog en meter för kort då! Får väl lägga mig i sträckbänken.

2008-01-03 @ 12:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0