Jag överlevde släktmiddan med

Vi skulle äta potatisgratäng och fläskfile. Jag trodde det skulle räcka med en timme i ugnen men inte då.
Jag är ju van vid gratäng till sex men nu var det till femton. Det tog två timmar.
Maten blev lyckad i alla fall så småningom.
Nu sitter alla och tittar på stjärnor på slottet eller vad det är och jag kan säga att det är det tråkigaste jag vet. Det verkar bara vara jag som tycker det. Alla skrattar vid "rätt" tillfälle medan jag inte ens hör vad dom säger på tvn för jag somnar snart

Kommentarer
Postat av: Tv-hatande snubben från malmö

Sådär funkar nästan alla tvprogram för mig. Tacka vet jag DATORPROGRAM! Mycket bättre än tv-program! :)

2008-01-13 @ 14:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0