Min man fattar inte att jag slutat med socker

Nu dukade han fram sex stora, gräddiga, färska semlor.
Han tycker inte att det gör nåt att man bara äter lite grann. Lite grann är inte en hel semla direkt.
Hur ska man kunna gå ner i vikt i det här hemmet.
Han säger att inte semlor kan viska åt nån men då har han aldrig varit riktigt sötsugen. Dom skriker åt mig till och med. Jag vet att den stora saftiga semlan som ligger där på fatet bara flinar åt mig och skriker "kom och ät kom och ät".
Jag står emot. Jag ska vinna över den.

Kommentarer
Postat av: emelie

duktig du är som står emot! det kommer löna sig i längden! bra där! och din man hajar nog tillslut! ;)

2008-01-11 @ 13:50:45
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Den söte snubben från malmö

Så här års behövs bara en sorts socker.

Raggsocker!

2008-01-11 @ 23:23:10
Postat av: jessica

Jag stod emot fast att den fortfarande ligger kvar i kylskåpet. JAG VANN:)

2008-01-12 @ 01:16:25
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0