Nu börjar den där banken bli jobbig att tjata om

Jag vill bara varna alla som har funderat på att bli kund på Sparbanken. GÖR DET INTE!!!
Jag hade ett snabbt ärende på banken idag.  Snabbt och snabbt, det beror sig ju på när man kan få hjälp.
Jag kom in och sneglade mig runt på kunderna. Konstaterade att det var bara 3 kunder förutom mig. Jag tänkte att då ska jag väl kunna ta den där förbannade företagskölappen idag. Jag tryckte och såg att det bara var ett nummer framför mig. Först stod jag upp och väntade sen satt jag mig ner och väntade. Kund efter kund kom in på banken tog lapp gjorde sitt ärende och gick ut. Dom enda som inte fick komma fram var den andra företagskunden och jag.
Till slut gick jag fram till den andra ratade kunden och sa till honom att om han vill få hjälp får han nog ta en privatlapp. Vi tog varsin privatlapp och då blev det plötsligt vår tur efter 20 minuters väntan!!

När jag gick (eller snarare stampade) fram till killen i kassan var jag vansinnig.
Jag: Den där företagsknappen kan ni ta bort. Enda sättet att få komma fram här är att ta en privatlapp.
Han: Nej du måste ta företagslappen. Förut hade vi ju en speciell kassa för företag men nu har vi tagit bort den. Om du tar en företagslapp så ser vi det och då går du före dom andra.
??????
Jag: Jag har ALDRIG kommit fram med den lappen. Varje gång jag är här får jag stå och vänta tills jag ger upp och tar en privatlapp. En gång stod jag tills jag var sista kunden här och då var dom tvungna att trycka fram mig till slut. Jag kommer aldrig mer ta en företagslapp!!!!
Han: Vi ska bli bättre på det. TITTA nu tryckte dom fram ett företagsnummer.

Ok det var den första gången dom tryckte på den på 20 minuter och det var antagligen för att dom hörde hur förbannad jag var. Dessutom var det numret dom tryckte fram den kunden som redan gjort som jag och tagit ett privatnummer Han var redan färdig och hade gått men ändå tryckte dom inget mer på knappen innan jag gick fast mitt nummer fortfarande inte kommit upp. Enligt deras data måste det alltså funnits fler på kö men dom gick över till privatnumren igen. Jag kan slå vad om att om jag går dit imorgon så har dom nog fortfarande inte tryckt fram mitt nummer.

Kommentarer
Postat av: L

Svar: Tack så mkt:) Jag vet det nog själv också.. Angående din motivation..tänk dig själv hur vacker du kommer bli, hur mkt du kommer trivas med dig själv! Har du varit smal innan tänk hur det var då.. DU kommer hitta den!

2008-01-04 @ 18:03:41
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: De aggressive snubben från Malmö

Bank är dom, och BANK skulle dom ha!

2008-01-05 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0