Varför detta eviga lanande?

Jag blir galen!!
Det är jämt fullbelagt hos oss med tonåringar och datorer. Jag älskar alla dom här mysiga goa killarna men dom har ju ingen dygnsrytm. Det är jobbigt när vi jobbar och dom tror dom kan va vakna hela natten. Dom ska ju va SÅ tysta. Eller hur!!!
Det blir alltid liv på ett eller annat sätt.
Dom sover hela dagarna sen. Överallt. Dom ligger skavfötters och på soffor och madrasser.
Varför kan dom inte sitta var och en hos sig om dom ändå bara sitter vid varsin data?
Idag har mamma Jessica fått nog så jag har sagt ifrån för inatt. Jag går med på att grabbarna är här till elva men sen sover var och en hos sig och återkommer imorgon.
Tro mig världen har gått under här.
Hur ska dom överleva en sån här tragedi?
Ska dom bara gå och sova då ikväll?
Dom ser helt chockade ut.
Jag vet att dom kliar sig i huvet nu och undrar hur dom ska kunna övertala mamman.
Jag vill bara ha lugn och ro en natt ska det va så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0