Vi har tagit en vinterpromenad

Ronnie gnällde om hur kallt det var så fort vi kom utanför dörren.
Visst mina öron sticker fortfarande men nån luft måste man väl ha.
När vi var på affären och barnen skulle köpa sitt lördagsgodis så var naturligtvis Fabian tvungen att tappa ner sin chokladbit längst ner i glassfrysen.
Är man bara drygt en meter lång så är det bra om man vid ett sånt tillfälle ber sin två meter långa pappa om hjälp men inte Fabbe.
Han tog sats och hoppade upp med magen mot kanten och böjde sig över. Det gick inte så bra utan Fabian tippade över och hamnade med huvet ner i frysen och benen vilt sparkandes rakt upp samtidigt som han skrek. ALLA vände sig om. Prisskyltarna som satt över frysen for all väg.
Han skämdes som en hund när vi skulle betala. Alla tittade på honom och log.

Kommentarer
Postat av: X

kan SJÄLV! :)

2008-01-05 @ 17:57:58
Postat av: Åsa

Du vet väl hur det är, är ju inte många cm längre varken du eller jag;)

2008-01-05 @ 19:35:15
Postat av: jessica

Jag vet INTE hur det är för jag skulle ha låtit chokladbiten ligga kvar istället :)

2008-01-06 @ 16:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0