Fördelar och nackdelar

En liten tanke om bra och dåligt med midsommar på macken.

Dåligt:
- sena nätter och tidigar mornar ( slutade halv tolv igår och började åtta idag )
- skräpigt över hela planen ( folk hittar inte papperskorgarna )
- hinner knappt se mina barn
- onyktra och gapiga ungdomar

Bra:
- har inga fritisproblem ( har ingen )
- papperskorgarna var bara halvfulla ( allt skräp ligger ju på marken )
- hinner inte tröttna på familjen
- träffar många trevliga människor (dom flesta är trevliga )
- fick sällskap av Åsa hela kvällen igår

Ni ser det finns mer positivt än negativt. Jag ska bara komma ihåg allt det positiva nu ikväll när jag slutat jobbet och sitter hos min svåger och halvsover.
Glad midsommar!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du ser då hann vi ju umgås riktigt länge! Du som säger att vi aldrig ses....

2008-06-20 @ 18:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0