Godmorgon

Idag var det min tur att öppna. Jag har skjutsat Nicko till skolan innan för hela hans arbetslag skulle på klassresa till Göteborg. För en gång skull gick han upp utan problem. Så smidig är han aldrig annars. Från början var det sagt att inte han skulle få följa med på resan eftersom att dom inte ville ta ansvar för honom. Jag vet inte vad dom tror att han ska ställa till med. Jag kanske skulle ha varit orolig när jag var i Stockholm med honom. Bäst att jag frågar skolan vad han gör som är så farligt så jag vet om jag skulle få för mig om att ta med honom utanför stan nån mer gång.

Av nån underlig anledning råkade Åbrobilen vara tidig idag. Jag sitter just nu och laddar krafter för att ta itu med en pall öl och läsk som står utanför. Dessutom kommer leveransen från axfood innan jag ska gå hem sen och jag har beställt MASSOR dricka där med. Jag kommer att va riktigt trött i ryggen ikväll.
Det är väl inget att spara på. Bara att börja bära nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0