Jag hade två idioter här nyss

Det var två stammisar som inte är kända för att va nåra mysgubbar direkt.
Den ena sa att nu när det var varmt och "flickorna klär av sig så får dom skylla sig själva att dom blir våldtagna!! Dom sa att "småflickor på 12 år frestar gubbarna till sex för att sen kunna anmäla dom för våldtäkt och få skadestånd"!
Idioter!!
Jag kunde inte va tyst och dom gillade inte mina åsikter. Jag sa till dom att tjejer ska kunna få gå nakna om dom känner för det utan att bli våldtagna för det och om karlarna inte kan ta det så är det dom det är fel på.
Idioterna gick ut utanför och fortsatte sin korkade diskussion och det var nog lika bra.
Jag trodde inte det fanns sånt synsätt idagens samhälle. Det är skrämmande. I och för sig är dom inte som andra så deras åsikter räknas nog inte men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0