Jag har semester nu

Som jag har sett fram mot dom här veckorna! Nu är dom här!
Jag hoppas bara att jag inte får prestationsångest och ska hinna så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt.
Jag önskar bara att jag kan ta dan som den kommer och inte förvänta mig så mycket.
Imorgon ska jag åka och köpa färg och måla lite på altan. Det kan nog bli lite avkopplande. Dessutom tänkte jag att jag kanske kunde få nån tonåring att hjälpa till.
Jag försökte med Kim men latare unge kan man leta efter. Jag får väl hopas att han ändrar inställning till imorgon annars blir nog mamma Jessica lite stingslig.
Nicko ska med två kompisar imorgon. Deras mamma ringde hit förut. Båda dom killarna brukar vara här väldigt mycket så mamma Karin ville göra nåt för Nicko som kompensation. Det är absolut inte nödvändigt för det är bara kul att ha dom grabbarna här men det är kul att han får följa med.
Det roliga var att hon hade planerat att ta med dom till Smultronstället!
Det blir två dar i rad för honom då. Han var ju bara glad för det. Han har redan tänkt ut vilken glas han ska välja imorgon. Hon sa att kanske eventuellt om hon fick tid skulle dom även ta laserdome i Linköping eller äventyrsbadet.
Hon är en toppenmamma hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0