Koffe jobbar

Han har sommarjobb på en byggfirma. Varje morgon vid halv fem ringer hans väckarklocka.
Jag är imponerad. Jag klarar knappt av att gå upp vid halv sju.
Han är inte hemma förrän halv sex på kvällarna heller så det är inte mycket till fritid men ändå gnäller han inte. Han lägger sig i god tid på kvällen och lagar sin matsäck innan han somnar.
Jag tror min lilla son håller på att bli vuxen och ansvarsfull. Det känns både bra och sorgligt.  Mest bra förstås men när dom är små tror man ju inte att dom ska bli 2 meter långa med 43 i skor och skaffa jobb och flickvän. Jag får vänja mig vid tanken på att mamma inte är det viktigaste i världen för Koffe längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0