Mina stackars barn

Småbarnen är ju på fritis nu. Varje dag vid halv nio går det en buss från skolan som tar dom till nåt sommarhus och varje dag vid kvart över tre är dom tillbaka.
Igår var jag hemma vid två men kunde ju inte hämta grabbarna förrän efter tre så jag la mig på sängen en stund och läste i en bok.
Jag har en förmåga av att kunna somna mitt i en blinkning och det var precis vad jag gjorde. När jag vaknade till med ett ryck var klockan kvart i fyra!
Mina barn som hatar att va på fritis. Jag kände mig helt förvirrad när jag slängde mig i bilen. Det kändes som att hjärnan fortfarande låg kvar och sov inne på sängen men kroppen hade panik.
När jag kom till skolan var jag tvungen att ursäkta mig och berätta att jag råkat somna. Fritisfröken skrattade åt mig och sa att " jag ser det du har såna där sovmärken på kinden".
Fruktansvärt pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0