Dagen igår var intensiv

Jag skulle va ledig för att skolan hade stängningsdag.
Jag började dagen vid halv nio med ett möte på soc med Kim. Två timmar långt.
Efter det hade Kim träff med sin kontaktperson så jag åkte hem och städade lite innan jag hämtade honom och skjutsade ut honom till macken en timme senare.
Jag åkte till banken och gjorde lite jobbärenden och sen hade jag en träff med Alexandra ( tjejen som bor i en annan fosterfamilj).
Vi träffades två timmar och sen var det dax för kvartsamtalet på Nickos skola.
Från skolan blev det att köa på apoteket i en halvtimme och sen hem.
Medan familjlen åkte cross städade jag och lagade mat som vi åt när dom kom hem.
Jag kände att jag fick mycket gjort som jag haft dåligt samvete för så det kändes bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0