Jag är inte piggare idag

Igår kväll var jag på bio med alla tonåringarna. Vi såg 27 dresses. Det blev den sena visningen så vi kom inte hem förrän vid halv tolv. Efter bion skulle jag skjutsa hem Fanny och Alexandra med kille och dom bor åt varsitt håll naturligtvis.
Mina grabbar var med på noterna med en gång när det vankades bio men när vi kom dit och dom såg att det var sån där kärlekstjafs dom skulle se började dom snegla åt Iron man istället. Alla som stod i kön skulle på Iron man utom vi så vi hade biosalongen för oss själva.

Tyvärr har det blivit alldreles för lite sömn en lång period nu så det känns som jag går på halvfart just nu. Vare sig jag ska öppna eller stänga måste jag ju ändå gå upp tidigt eftersom barnen ska till skolan och på helgerna är det cross på lördan och skjutsa Kim till jobb på söndan så det finns inte en enda morgon i veckan som jag kan sova utan att bli väckt av klocka. Om jag bara kan lära mig att komma i säng på kvällen istället men det är inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0