Jag såg ett program förut

Det går nån frågelek eller vad det är på femman söndagar och torsdagar som heter sanningens ögonblick.
Personen i stolen har vid ett tidigare tillfälle fått svara på typ 50 frågor om sig själv med lögndetektor på sig. Sen väljs ett antal av dom frågorna ut och personen ska inför vänner och familj svara på frågorna igen. Personen måste svara sanningen om man vill vinna pengar för lögndetektorn har gjort så dom vet om man ljuger.
Killen idag fick frågan om han varit otrogen mot sin tjej. Tydligen hade han det för  han svarade ja och den stackars tjejen visste ingenting. Hon började gråta och var helt chockad. Sen kom frågor om han ville gifta sig med henne och om han skulle bli glad om hon blev gravid och sånt. Han svarade ja på alla såna frågor och betygade att han älskade henne.
Om jag hade haft en sån hemlighet som en otrohet skulle jag absolut inte ställa upp på ett sånt program där min respektive får det slängt i ansiktet framför kameran. Undrar om det förhållandet överlevde den smällen. Varför utsätter man sig för sånt bara för pengar?

Kommentarer
Postat av: Den kritiske snubben från malmö

Det där skitprogrammet vill jag inte se. Jag har läst om det så det räcker.

Är det på modet nu, att göra program som ska förstöra för folk, och få folk att må dåligt?

SKITTV!

2008-05-04 @ 23:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0