Man ska ju bli piggare med solen eller?

Vad jag har förstått så är man tröttare på vintern när det är mörkt men jag blir bara tröttare och tröttare.
Jag hinner ingenting och livet bara rinner ifrån mig. Ständigt trött hur mycket jag än sover.
Jag har kanske inte fått hela soldosen än då.
Varje morgon när jag vaknar dyker alla dagens måsten upp i huvet och varje kväll när jag tittar på klockan och ser att den är typ halv tolv får jag panik. Då känner jag att "NEJ det kan inte va slut på dan jag är ju inte klar än!"
Alla har 24 timmar på dygnet men jag måste verkligen va dålig på att planera mina eftersom dom aldrig räcker till.
Det blir bättre bara jag får tillbaka lite energi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0