Min man kan när han vill

Igår bestämde sig Ronnie för att golvet på altan skulle bli klart.
Han slutade vid sex och åkte direkt till Byggmax och köpte golvet. Ett klickgolv som såg ut som klinkers.
När jag kom hem vid åtta var han i full gång.
Vid tio tog helt plötsligt foamen som man har under slut efter halva golvet. Då tyckte jag att "vad synd men då får du väl fortsätta imorgon då". Inte då. Ronnie ringde sin bror som hade mer så han åkte dit och hämtade.
När jag gick och la mig låg han fortfarande på alla fyra och la golv.
Imorse var jag spänd på att se resultatet och får se att allt golv är lagt utom ett par skivor på slutet. Det visar sig att golvet tog slut.
Jag kan bara tänka mig hur irriterad han var mitt i natten när han bara hade en liten snutt kvar och inget golv.
Stackarn.
Det blev fint i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0