Var hos frissan igår

Jag skulle klippa mig och färga håret.
Jag hade lovat mig själv att inte röra luggen. Jag hade ju äntligen fått ut den till under hakan men när jag satt där så blev jag impulsiv och hörde mig själv säga att " klipp den kort det växer ut igen".
Typiskt mig. Nu sitter jag här med kort lugg och ångrar mig.
Jag skulle färga håret med och tänkte slå till med lite sommarblont.
Jag blev mer än sommarblond. Jag är kritvit!
Jag lät henne dessutom klippa upp håret mer än jag nånsin gjort. Med mitt tjocka vågiga hår så ser det snarast ut som en hjälm. Nu sitter jag alltså med en stor vit hjälm på huvet med kort lugg.
Jag kommer säkert att vänja mig men just nu tvivlar jag.
Det roligaste kommer bli utväxten sen när mitt mörka hår kommer fram ur det blekta. Jaja den dan den sorgen. Då får jag väl färga till nåt annat.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaha så låter det idag! Igår tyckte du ju att du va snygg! och skulle klippa lite till... Både färgen och luggen är jätte snygg!!

2008-05-21 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0