Fest

Koffes fest var mycket städad och ordentlig.
Dom drack lite öl men ingen blev för full.
Emil hade jättebekymmer om deras öl och rökvanor när jag kom hem igår.
Emil:- Mamma vet du!! Koffe sa att dom bara skulle kramas ute men jag vet att dom har rökit!! Jag tror att dom druckit öl också! ( det sista viskade han som om han var rädd att dom skulle höra honom)
Jag:- Nej lägg av!! Det kan jag väl inte tänka mig!! ( Emil uppfattade inte ironin)
Fabian:- Amen Emil!! Asså Koffe är nästan arton år och då får man dricka öl och dessutom är det bara svagöl som det inte är sprit i. (lättlurad 8åring)
Koffe kom in och hade hicka. Jag sa till honom på skoj att han skulle hålla andan så hickan försvann. Han gjorde det men hickan var kvar.
Emil:- JAG SA JU DET!!!! När jag har hicka så håller jag andan och då försvinner den. DU HAR DRUCKIT SPRIT!!
När Koffe hade gått ut till sina kompisar så kom Emil och hämtade mig och ville att jag skulle följa med honom. Han drog med mig till altandörren. Därifrån kunde man se en del av Koffes rum eftersom dörren stod öppen.
Emil:- KOLLA!! Jag ser ölburkar där!!
Han slutade bry sig om ungdomarna när han väl hade fått rätt. Mycket stolt över sin upptäckt så somnade han istället.

Kommentarer
Postat av: Festprissen från malmö

Rökit, ölat och kramats ute, det låter som en bra fest det! :) Även att det bara var svagöl utan sprit i!

2008-11-01 @ 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0