Jag är ute i god tid i år

Jag som alltid fixar mina julklappar i sista minuten är för en gångs skull tidig i år.
Med två familjemedlemmar i alla fall.
Idag fixade jag Ronnies. Jag kan ju inte skriva här vad han får ifall han läser men jag tror han kommer bli glad. För en gångs skull känns det som att jag hittat rätt. Han är annars hopplös att handla till eftersom den enda hobby han har är cross. Visst jag kan väl handla nån ny kolv till crossen eller nya handtag eller nåt men hur kul är det då?
Den här gången köpte jag nåt som jag tycker ska bli kul att ge bort.
För övrigt har jag Emil ganska klar också. Jag köpte en lite leksaker till honom som han skule få när han fyller år men det blev ändrade planer.
Han ska få en cykel istället. Eftersom cykeln är så dyr så blir det inget mer så dom andra presenterna får jag ge i julklapp istället.
Det var i alla fall två klara.
Dom andra har jag inte en susning om vad jag ska ge dom. Deras presenter är dom jag kommer jaga runt hela stan efter dan innan julafton.
Det roligaste är när man kommer på den perfekta presenten. När man vet att man gör nån superglad och supeöverraskad för att dom inte trodde att man skulle köpa just den saken.
Tyvärr är det inte ofta man lyckas med det. Inte jag i alla fall.
Jag har ju en månad drygt att tänka ut vad jag vill ge. En månad är inte lång tid om man har sån dålig fantasi som jag.
Det finns ju alltid strumpor och kalsonger att köpa så nåt paket ska jag väl lyckas skramla ihop under granen.

Mitt största problem nu kommer bli att inte ta fram Ronnies present i förskott och ge honom. Jag ska spara på den i en och en halv månad till.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Undra om du kan hålla dig så länge med att ge Ronnie hans present :)

2008-11-13 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0