Min tavla har kommit!

Äntligen fick jag hämta min tavla på barnen.
Jag hade bestämt mig för en svart ram innan men nu när jag såg den och fick välja mellan en vit och en svart blev det inte helt enkelt längre.
Det blev den svarta i alla fall. Jag hade ju siktat in mig på den så jag blir nog mest nöjd med den i längden.
Ann-Kari blev sjuk idag så jag skjutsade ut Koffe till macken efter hans skola. Jag hade ju ett sånt där roligt möte med Emils rektor så det var nog tur att han slutade tidigt idag.
Nu ska jag åka ut och lösa av Koffe så han kan hjälpa Fanny laga hennes cykel som han har lovat.
Våran helg är ett stort frågetecken. Jag vet inte än om jag ska jobba eller inte. Vi hade planerat att åka till Stockholm och se Sunemusikalen men det verkar inte bli så.
Ibland strular saker till sig så dom blir inte som man tror.
Vi får se vad som händer i helgen.
Dax att åka nu så Koffe får gå ifrån kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0