Ny dag framför mig

Igår bestämde jag mig för att jag skulle ta tag i saker och ting idag. Bli lite mer energisk. Städa och plocka lite här på macken.
Jag har massa energi nu så det kommer bli bra. Jag har ju tio timmar framför mig nu.
Tömt alla sopor har jag gjort och sorterat ut alla plastdunkar så jag behöver inte gå ut i kylan mer förrän jag ska hem.
Nu ska jag ta mina frukostmackor sen är jag redo för dammtrasan.
Jag ska nog inte lova för mycket förresten för vem vet jag kanske får massor av kunder sen så jag inte hinner. Chansen är väl inte så stor i slutet på november men man ska aldrig säga aldrig. Jag lever på hoppet.
Måste ju hinna beställa varor också eftersom jag är ledig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0