Frukost hos Jessica

Jag hinner aldrig träffa Jessica i normala fall.
Det kan bero på att vi har heltidsjobb och fyra barn båda två kanske.
Imorse när jag lämnat barnen åkte jag och köpte frallor att ta med till Jessica.
Man är inte bortskämd med att träffas utan barn eftersom vi sammanlagt har 8 stycken. Det var skönt att få fullfölja en mening utan att bli avbruten hela tiden.
Eftersom jag tänkte vara steget före för en gångs skull så ställde jag mitt larm på telefonen på kvart i elva så jag inte skulle komma försent till jobbet men det hjälpte inte så mycket.
Klockan blev ändå elva innan jag åkte så Ronnie fick göra sin plikt och hoppa in i kassan tills jag kom.
Jag är lite bortskämd med att ha honom här som avbytare i nödfall så då blir jag lite slarvig.
Jag tänkte ta min frukost där imorgon med. Jessica blev säkert helt förskräckt av att behöva umgås med mig 2 dar i rad men protesterar hon inte så får hon skylla sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0