Jag kollade gårdagens avsnitt av ensamma mammor

Jag satt skönt med min filt i soffan i datarummet och tittade på avsnittet från igår på datan.
Den mörka tjejen Nina hade frukostdejt med en av sina killar, Sveningvar!! Bara namnet ger mig rysningar.
Hon frågade honom vad han skulle vilja göra med henne om han fick välja vad han ville inom rimliga gränser den dan.
Puckot svarar att:- Jag vet ju hur mycket du tycker om motorer. Har du testat att köra gaffeltruck nån gång?!!
Driver han med henne eller?
Hon gillar motorer inte truckar.
Sen frågade hon vad han skulle packa ner i en pickninckkorg. Om jag får chansa så ville hon säkert höra typ räkor, vin, vindruvor eller nåt annat romantiskt men inte Sveningvar inte.
Sveningvar svarar:- Ja bröd, smör, ost och skinka.
Är han korkad eller? Annars spelar han väldigt bra.
Jag både skrattade och skämdes på honoms vägnar.

Nåt som fascinerar mig med det programmet är att om nån av tjejerna fastnar för en av killarna så måste det ju bli en del svartsjuka nu i efterhand. Om inte annat när dom ser programmet och hör vad dom gör och vad dom säger till och om varandra.

Kommentarer
Postat av: Den kritiske snubben från malmö

Äh, han är säkert bara en joker, som gör sådär för att det ska bli bra tittarsiffror.



Kollar du inte på hon från västervik? OJ, där avslöjade jag mig, jag som jämt säger att jag aldrig glaner på tv! :)

2008-09-23 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0